SPORTLOV!

Godmorgon gullisar! Sorrt för att jag var lite seg på att blogga igår. Skolan var rolig, men självklart skulle man bli mulad för att det var sista dagen. Blev mulad av Aleks & Tim, tack boys! Sen blev jag slagen hela tiden igår. Med typ linjaler och papper. Hahah, gjorde skit ont . . * Jenni biter mig hela tiden, passa er för henne. Sen gick vi till bussen, träffade Victor. Självklart följde han med mig hem. Så han jag och felle åkte hem till mig. Sen kom Jenni. Lite senare åkte killarna och Rebecka och Rosanna kom. Vi drog till stallet, där mötte vi Amanda & Denise. Sen var Lia och Amanda där också. Efter åkte vi hem till mig, mös lite och Felle kom. Haha, vi var typ 7 tjejer och en kille. ;) Nice. Nej nu ska jag packa lite. Har match lite senare. Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0